Sunday 16 July 2017

Forex Sepenuh Masai


Forex Sebagai Bisnes Separuh Masa atau Sepenuh Masa, bagaimana caranya Alhamdulillah, syukur. Sehingga sekarang saya telah menjalankan perniagaan forex ni secara sepenuh masa hampir 5 tahun. Ada naik turunnya, tapi semakin lama pengalaman akan mematangkan kita. Bagi saya ia adalah ilmu yang sangat sesuai untuk di laburkan masa kerana ia memberi pulangan yang bagus dan ilmu untuk menjadikan duit bekerja untuk kita. Ramai yang bertanya saya, adakah trade forex ini sesuai dijalankan secara separuh masa atau hanya perlukan sepenuh masa. Bagi saya tak ada erti kata sesuai atau tak, kerana jika tak cuba kita tahk tahu, dan kita yang menentukannya berhak jalankan perniagaan ini mengikut masa kita yang sesuai. Tapi biar saya berkongsi pendapat saya bagaimana saya menguruskan trading forex satu masa dahulu sehingga sekarang. Pada awalan 2009, pada masa itu saya menjalankan sebuah bisnes lain yang berbeza dengan forex. Saya tahu yang forex ini adalah perniagaan yang berisiko tinggi jika tidak dijalankan betul-betul dan tanpa ilmu yang mantap. Pada mulanya saya chata-de-lança confusa, temh buat bisnes lain pun sambil-sambil tu saya curi-curi tengok chart forex, kepala asik merewang ingat pasal posisi yang saya open tengah malam semalam. Jadi di sini kerja-kerja saya (bisnes lain) mula terganggu, dan saya tak fokus. Trading saya mula tunjuk resultado negativo, mula rugi. Sehari hampir 20 jam saya mengadap chart forex. Dari sini saya mula detectar, yang jika saya teruskan lagi dengan agenda saya trade sambil buat bisnes lain, semua akan terganggu. Yang ligan tak dapat, yang ada kat tangan bersepah di atas jalan. Saya fikir, tak boleh jadi ni. Bak kata Confucius. Filosofia da China terkenal. Quando é óbvio que os objetivos não podem ser alcançados, ajude os objetivos, ajuste as etapas da ação. 8220 Jadi untuk capai matlamat ainda não declarou dalam trading forex, saya ubah step saya. Saya belajar dan cari setup trading yang betul-betul sesuai dengan masa saya. Contoh. Masa saya menjalankan bisnes lain adalah mula pada pukul 8 pagi sehingga 6 petang. Jadi saya hanya cari setup yang betul-betul tepat dan sesuai setelah saya pulang ke rumah, dah makan, rehat dan sebagainya. Sekitar sesi US Open (mercado EU aberto) pukul 8-9 malam. Configuração da entrada Jika ada yang bersesuaian baru saya masuk order. Kesan yang saya dapat lihat adalah positif. Jika tak ada saya tak trade pada hari itu. Anggap saja ikan di laut tidak ada, kenapa berpeluh tebarkan jala. Setelah betul-betul kukuh dan rasakan bisnes saya dalam bidang forex makin berkembang dan mengatasi bisnes lain yang saya lakukan ketika itu, barulah saya betul-betul decide untuk trade sepenuh masa dalam bidang forex ini. Orang cakap Full Time Trader. Mula-mula a tempo parcial, selepas itu em tempo integral. Jangan pula jadi mula-mula em tempo integral, selepas itu a tempo parcial, itu bermakna anda gagal kawal emosi dan ilmu anda masy belum cukup untuk cuba menjadi trader sepenuh masa. Tapi jika di lihat balik, sebenarnya tiada apa-apa yang patut dibanggakan dengan status anda trade a tempo inteiro atau a tempo parcial, yang penting return anda dari forex trading mencapai matlamat anda. Dan comércio forex sangatlah penting mempunyai emosi yang tenang. Pastikan matlamat kita adalah matlamat yang logik. Pada mula-mula mungkin matlamat adalah menambah baik kehidupan, tambah lado de renda ou pasif renda untuk bayar bulanan kereta misalnya. Lama kelamaan mungkin bayar rumah. Atau keuntungan disimpan sebagai duit simpanan. Siapa tahu. Jadi jika anda sekarang masih bekerja, jangan korbankan pekerjaan anda. Forex trading boleh dilakukan secara separuh masa atau sepenuh masa. 8221 Você nunca é sucesso se você continuar pensando sem tentar 8221 8211 MoshedFX Compartilhar este PostFOREX - Pertukaran MataWang Asing MENJANA PENDAPATAN SAMPINGAN MELALUI URUSNIAGA PERTUKARAN MATAWANG COMO (FOREX) SEPENUH MASA SEPARUH MASA DIRUMAH ATAU DIMANA SAHAJA MÍNIMO 200USD BERSAMAAN RM 650.00 SEBULAN. BUKAN SAHAM, SKIM CEPAT KAYA, MENCARI ORANG, DAN SISTEM GAYA POS. BILA ANDA INGIN MENCEBURI BIDANG FOREX, INI BERMAKSUD ANDA INGIN BEKERJA DENGANNYA DAN INGIN MEMBUAT DUIT DENGANNYA. ANDA AKAN DIPANGGIL TRADER. Saya rasa ramai yang tidak mengetahui lagi dimana dibidang forex ataupun ape itu forex dan boleh mendatangkan pendapatan sampingan. Saya telah menceburi bidang ini selama 2 tahun, bayangkan anda mendapat keuntungan 10USD dalam 1 hari. Sebulan anda akan mendapat 200USD bersamaan RM 650,00, nilai RM bergantung kepada Money Changer (Tukaran matawang malaysia kepada Dólar dos EUA). Mungkin usaha anda lagi kuat 20USD, 30USD atau 100USD sehari, ini semua bergantung kepada anda. Tidak ada orang temh dalam urusan forex, anda sendiri yang menjalankannya menguruskannya dengan menggunakan plataforma yang disediakan dimana setiap keuntungan (lucro) dibayar terus ke setiap bank anda. Saya disini ingin memperkenalkan urusniaga ini dan ingin berkongsi pengalaman besama rakan-rakan yang berminat untuk menceburi bidang forex ini. Di bawah adalah serba sedikit pengenalan Forex: - Forex adalah singkatan daripada EXCURSÃO ESTRANGEIRA iitu JUALBELI PERTUKARAN MATAWANG ASING. Pada tahun 1995, forex dibuka kepada pelabur kecil melalui 2 jenis akaun 1) MINI 2) REGULAR dengan penggunaan lot untuk membuat urusniaga forex ini. Pertukaran wang melebihi 4500 banco diseluruh dunia dan urusniaga perniagaan yang membelanjakan 1.2 Trilion USD dalam 1 hari di seluruh dunia. Dilakukan secara online di internet 24jam sehari melalui PLATAFORMA yang disediakan bermula mercado dibuka 5.00am hari isnin dan tutup pada 4.00am pagi sabtu. Urusniaga dijalankan dalam setiap minggu 5 HARI Urusniaga Forex dijalankan melalui PASARAN 2 HALA menggunakan pasangan matawang contohnya: - 1) USDJPY - (US Dollar Japan) 2) EURUSD - (Euro Dólar Americano) 3) GBPUSD - (Grate Britin) 4) AUDUSD - (Austrália Dólar Americano) Peroleh KEUNTUNGAN melalui pembelian matawang contohnya: - USDJPY - USD naik - Untung (Lucro) - JPY turun - Untung (Lucro) Tugas anda untuk menjalankan urusniaga ini adalah dimana-mana (Cyber ​​Caf, Di rumah, Tempat kerja) Yang penting anda dapat talian internet. Yang terpaling penting sekali ialah anda kena tahu ASAS Forex, bagaimana ingin bermula, apa itu platform forex

No comments:

Post a Comment